open-dag-opvolgpagina-e-brochure-aanvragen2volgpagina-inschrijfformulier2

Hbo Digital Marketing

HBO Digital marketing
Krijg vat op online campagnes (2 maanden - 6 dagdelen)

De veranderingen gaan snel. Nieuwe technologieën schieten als paddenstoelen uit de grond. Hierdoor kun je het overzicht en je grip op alle digitale mogelijkheden verliezen. Schrijf je nu in voor de opleiding Digital marketing strategie om bij te blijven en nieuwe kansen te benutten. De opleiding Digital marketing strategie bereidt je voor op een nieuwe digitale toekomst. Je leert onderbouwde strategische keuzes te maken en je organisatie daarin mee te nemen. Je krijgt inzicht in nieuwe technologieën en het veranderende koop- en oriëntatiegedrag van klanten en kijkt kritisch naar je business- en verdienmodel.

Na deze opleiding ben je in staat een goed onderbouwde digitale marketing strategie te formuleren, die je organisatie verder brengt.

Doel en inhoud
Tijdens de opleiding leer je doelstellingen formuleren voor een online marketingplan, het plan daadwerkelijk opstellen en in de praktijk te brengen. Je raakt volledig op de hoogte van online advertising, e-mailmarketing, zoekmachinemarketing, affiliate marketing en viral marketing en kunt deze mogelijkheden in een online marketingplan integreren.

Daarnaast besteed je tijdens de opleiding aandacht aan de monitoring, uitvoering en analyse van een online marketingplan en leer je hoe je acties meetbaar maakt en personaliseert met Customer Relationship Management.

De opleiding is zeer praktijkgericht en direct toepasbaar. Vanaf de eerste dag werk je aan een overkoepelende case opdracht waarbij een eigen online marketingplan wordt opgesteld.

Tijdens de opleiding komen de volgende onderwerpen aan de orde:

- Inleiding online marketing.
- Marketingmodellen in de context van online marketing.
- Online activiteiten integreren in de organisatie.
- Webstrategie.
- Het formuleren, documenteren en onderbouwen van een webstrategie.
- Het uitwerken van de webstrategie tot een online marketingplan.
- Online marketinginstrumenten.
- Online marketingmix komt.
- Online marketingonderzoek en analyse.
- De rol van onderzoek binnen online marketing?
- Soorten van onderzoek.

Aanvangsdatum, projectperiode, studieduur en studiebelasting
De studieduur van deze opleiding bedraagt 2 maanden verdeelt over 6 dagdelen, een intakegesprek en een praktijkexamen. De studiebelasting van deze opleiding/training bedraagt 60 sbu

Studierichting en niveau
Het programma Hbo digital marketing is een aanrader voor aanstormend marketingtalent en voor marketeers die zich willen specialiseren. De opleiding is ook zeer geschikt voor (junior) productmanagers, accountmanagers, trafficers, contentmanagers en webmanagers die een waardevolle aanvulling willen op hun professionele kennis.

Om deze opleiding te kunnen volgen, is geen specifieke vooropleiding vereist. Wel is MBO-/HAVO werk- en denkniveau gewenst

Vormen van persoonlijke begeleiding en ondersteuning
Voorafgaand aan deze opleiding vindt een persoonlijke intake plaats. Hierbij worden je persoonlijke leerdoelen in kaart gebracht.

De opleiding wordt zowel klassikaal als in een virtual classroom aangeboden. Je kunt dus tijdens de les direct vragen stellen aan de docenten en/of trainers, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten.

De oefeningen en praktische opdrachten worden op individueel niveau scherp geanalyseerd. In een veilige omgeving is de feedback grensverleggend. Ook de deelnemers geven elkaar feedback. Het interactieve, uitdagende karakter en het gebruik van de praktijkgerichte opdrachten maken deze opleiding/training voor u leerzaam en waardevol.

De opleiding wordt afgesloten met een praktijkexamen. De docent/trainer geeft feedback op en beoordeeld de praktijkopdracht.

Resultaten voor de deelnemer
Na de opleiding:
• Ben je in staat een innovatieve online-marketingstrategie te creëren
• Ben je de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in het vakgebied
• Ken je alle belangrijke concepten rondom online marketing
• Weet je online-marketinginstrumenten te benutten om concurrentievoordeel te realiseren

Toetsmomenten
De opleiding wordt afgesloten met een praktijkexamen.

Bewijs van afronding
Na succesvolle afronding van het praktijkexamen ontvang je het instituutsdiploma ‘Hbo Digital Marketing’

Kosten: € 1.299,--

Hbo Culinaire Creativiteit met Smaak

Hbo Culinaire creativiteit met smaak
(2 maanden – 4 dagdelen)

Nieuwe smaakcombinaties ontdekken, de dingen anders durven doen en een duidelijke handtekening neerzetten met gerechte. Welke chef wil dat niet?

Van koks worden smakelijke oplossingen verwacht voor hedendaagse trends en ontwikkelingen. Hoe ga je om met duurzaamheid, klimaat, gezondheid, korte ketens, circulair denken en zo voort? Steeds meer mensen zien graag meer groente & minder vlees op het bord. Die oplossingen moeten vooral lekker zijn. Deze opleiding is gericht op het creatieve proces van het ontwerpen van smakelijke gerechten die passen bij vandaag. Je kunt immers niet verwachten dat de recepten en de menukaart uit het verleden antwoord geven op de uitdagingen van nu.

Doel en inhoud
De voedselwereld is in beweging. Steeds meer mensen zijn zich bewust dat we andere keuzes moeten gaan maken. Maar welke en vooral: hoe? Minder vlees, suiker, zout en vet en dus meer groente, fruit, vers, uit het seizoen en het liefst ook uit de buurt. Hoe doe je dat op een succesvolle manier? Het eten zal toch ook lekker moeten zijn.

Om succesvol te zijn bij het ontwikkelen van nieuwe gerechten moet je loskomen van patronen en ingesleten gewoontes. Je leert je af te vragen wat de bijdrage van een ingrediënt is aan het smaakprofiel van het gerecht? Je leert gebruik te maken van nieuwe methoden, inspiratie- en denktechnieken.

Je gaat gerechten ontwerpen met je eigen signatuur en krijgt inzicht in de culinaire succesfactoren.

Onderwerpen:
- Trends en ontwikkelingen (duurzaamheid, korte ketens, no waste etcetera)
- Wat betekenen deze trends en ontwikkelingen?
- De smaaktheorie van Peter Klosse
- Creatief denken
- Culinaire brainstorm technieken
- Culinair mindmappen
- Inspiratietechnieken
- Culinaire succesfactoren
- Food design door creatief combineren van smaken
- Innovatiestappen
- De nieuwe menukaart / nieuwe gerechten

Aanvangsdatum, projectperiode, studieduur en studiebelasting
De studieduur van deze opleiding bedraagt 2 maanden verdeelt over 2 lesdagen, een intakegesprek en een eindexamengesprek. De studiebelasting van deze opleiding bedraagt 48 sbu.

Studierichting en niveau
De opleiding is bestemd voor opgeleide (chef-)koks die zich willen specialiseren in het creatief ontwikkelen van nieuwe gerechten. Beleidsmakers op het gebied van voedsel. Culinaire vakdocenten die zich verder willen ontwikkelen. Overige culinaire professionals

Dit programma wordt op Hbo-niveau verzorgd. Voor dit programma gelden geen specifieke vooropleidingseisen.

Vormen van persoonlijke begeleiding en ondersteuning
Voorafgaand aan deze training vindt een persoonlijke intake plaats. Hierbij worden je persoonlijke leerdoelen in kaart gebracht.

De opleiding/training wordt zowel klassikaal als in een virtual classroom aangeboden. Je kunt dus tijdens de les direct vragen stellen aan de docenten en/of trainers, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten.

De oefeningen en praktische opdrachten worden op individueel niveau scherp geanalyseerd. In een veilige omgeving is de feedback grensverleggend. Ook de deelnemers geven elkaar feedback. Het interactieve, uitdagende karakter en het gebruik van de praktijkgerichte opdrachten maken deze opleiding/training voor u leerzaam en waardevol.

De docent/trainer geeft feedback op en beoordeeld de praktijkopdracht en het personal action plan.

De opleiding wordt afgesloten met een praktijkexamen

Resultaten voor de deelnemer
Tijdens de opleiding leer je de smaaktheorie van Klosse en alle concepten rondom het creatieve proces van het ontwerpen van smakelijke nieuwe gerechten.
Na afloop van de opleiding ben je in staat om los van ingesleten patronen en gewoontes creatief met smaak nieuwe gerechten te ontwikkelen

Toetsmomenten
De opleiding wordt afgesloten met een praktijkexamen

Bewijs van afronding
Na succesvolle afronding van deze training ontvangt u het instituutsdiploma Hbo Culinaire creativiteit met smaak

Kosten: € 1.349,--

Mbo Digitale Streaming Kelner(-in)

Mbo Digitale streaming kelner/kelnerin

Een digitaal pop-up restaurant in de geborgenheid van de eigen huiskamer is de trend!

‘Thuis eten’ is de norm en de verwachting is dat het nog een langere tijd moeilijk blijft om zakelijke events voor grote groepen te organiseren.

Daarnaast blijft de behoefte om voor gemak te gaan: kwalitatief hoge gerechten te eten maar hiervoor niet zelf talloze uren aan voorbereidingen in de keuken te staan als ‘amateur-kok’.

Jouw rol al kelner/kelnerin in een dergelijke setting is heel anders dan in een traditionele restaurant setting. Van bediening verschuift jouw rol meer naar adviseur, entertainer maar vooral regisseur: “Jij als echte vakman/vrouw begeleidt en ontzorgd de gasten tijdens de dinerbeleving.” Een belangrijk element hierbij is inlevingsvermogen. De gast thuis gedraagt zich toch anders dan in een restaurant.

Doel en inhoud
In deze opleiding leer je de bediening in een digitaal pop-up restaurant professioneel uit te voeren, met alle relevante facetten zodat de gasten een dinerbeleving ervaren.

Wat leer je?
• Basis digitale vaardigheden
• Hoe verschilt de digitale gast van de normale gast
• Onthaal en omgaan met gasten
• Interactie met gasten
• De gasten adviseren bij dranken en gerechten
• Productkennis (gerechten en dranken)
• Gesprek aangaan met moeilijke gasten
• Opstellen en aanpassen van (delen van) het script.
• AVG en digitale etiquette
• Digitale gastvrijheid
• Your guests aren’t in it to be engaged: They’re looking to be entertained.”
• Praktijk digitale kelner/kelnerin (dag 2)

Aanvangsdatum, projectperiode, studieduur en studiebelasting
De studieduur van deze opleiding bedraagt 2 maanden verdeelt over 4 dagdelen, een intakegesprek en een praktijkexamen. De studiebelasting van deze opleiding/training bedraagt 32 sbu.

Studierichting en niveau
Deze opleiding wordt verzorgd op MBO-niveau. Er gelden geen speciale vooropleidingseisen.

Vormen van persoonlijke begeleiding en ondersteuning
Voorafgaand aan deze training vindt een persoonlijke intake plaats. Hierbij worden je persoonlijke leerdoelen in kaart gebracht.

De opleiding/training wordt zowel klassikaal als in een virtual classroom aangeboden. Je kunt dus tijdens de les direct vragen stellen aan de docenten en/of trainers, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten.

De oefeningen en praktische opdrachten worden op individueel niveau scherp geanalyseerd. In een veilige omgeving is de feedback grensverleggend. Ook de deelnemers geven elkaar feedback. Het interactieve, uitdagende karakter en het gebruik van de praktijkgerichte opdrachten maken deze opleiding/training voor u leerzaam en waardevol.

De docent/trainer geeft feedback op en beoordeeld de praktijkopdrachten.

De opleiding/training wordt afgesloten met een praktijkexamen.

Resultaten voor de deelnemer
Na afloop van de opleiding/training ben je in staat om “de bediening” in een digitaal pop-up restaurant professioneel uit te voeren, met alle relevante facetten zodat de gasten een dinerbeleving ervaren.

Toetsmomenten
De opleiding/training wordt afgesloten met een praktijkexamen.

Bewijs van afronding
Na succesvolle afronding van de training/opleiding ontvang je het Mbo-certificaat digitale kelner(in).

MHbo Praktisch Leidinggeven

MHbo Praktisch Leidinggeven
(2 maanden – 4 dagdelen)

Ben jij op zoek naar praktische vaardigheden en inzichten om je rol als leidinggevende op een goede en positieve manier in te vullen? Wil jij leren om je medewerkers te motiveren en op een prettige wijze aan te sturen? In deze training ga je daarmee aan de slag. Je leert goed en professioneel leiding te geven en vergroot praktische vaardigheden die hierbij helpen. Je krijg inzicht in je eigen handelen en de effecten ervan en weet welke effectieve manier van leidinggeven bij jou past.

Doel en inhoud
Van een leidinggevende wordt vandaag de dag een reeks aan disciplines verwacht: het creëren van een duidelijke visie, het aansturen van individuen in een groep, effectief optreden in veranderprocessen en beschikken over goed ontwikkelde sociale en communicatieve vaardigheden. In de opleiding Mhbo Praktisch Leidinggeven gaan wij in op het ontwikkelen van praktische inzichten en vaardigheden om teams en afdelingen optimaal te kunnen managen. Je leert je managementkennis te vergroten, krijgt inzicht in een reeks aan leiderschapsstijlen.

- Gestructureerd leidinggeven
- Taken, rollen en verantwoordelijkheden
- Werken met SMART doelstellingen
- Persoonlijke effectiviteit
- Leidinggeven en motiveren
- Stijlen van leidinggeven
- Motiveren en bijsturen van medewerkers
- Effectief delegeren
- Helder communiceren
- Feedback geven en ontvangen
- Effectief werkoverleg houden
- Functionerings- en beoordelingsgesprekken voeren
- Elementen van leidinggeven

Aanvangsdatum, projectperiode, studieduur en studiebelasting
De studieduur van deze opleiding bedraagt 2 maanden verdeelt over 2 lesdagen, een intakegesprek en een eindexamengesprek. De studiebelasting van deze opleiding bedraagt 48 sbu.

Studierichting en niveau
De opleiding MHbo Praktisch Leidinggeven is bestemd voor beginnende teamleiders, projectleiders, managers en zij die zich willen voorbereiden op een leidinggevende positie.

Dit programma wordt op MHbo-niveau verzorgd. Voor dit programma gelden geen specifieke vooropleidingseisen

Vormen van persoonlijke begeleiding en ondersteuning
Voorafgaand aan deze training vindt een persoonlijke intake plaats. Hierbij worden je persoonlijke leerdoelen in kaart gebracht.

De opleiding/training wordt zowel klassikaal als in een virtual classroom aangeboden. Je kunt dus tijdens de les direct vragen stellen aan de docenten en/of trainers, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten.

De oefeningen en praktische opdrachten worden op individueel niveau scherp geanalyseerd. In een veilige omgeving is de feedback grensverleggend. Ook de deelnemers geven elkaar feedback. Het interactieve, uitdagende karakter en het gebruik van de praktijkgerichte opdrachten maken deze opleiding/training voor u leerzaam en waardevol.

De docent/trainer geeft feedback op en beoordeeld de praktijkopdracht en het personal action plan.

De opleiding wordt afgesloten met een eind examengesprek. In dit gesprek blikt je met behulp van je portfolio en je praktijkopdracht terug, stel je vast waar je nu staat en kijk je met behulp van je personal action plan vooruit naar de toekomst.

Resultaten voor de deelnemer
Na deze training ben je in staat op basis van hedendaagse leiderschapsprincipes leiding te geven aan je team. Je hebt geleerd hoe je een leiderschapsrol kunt innemen en bent in staat tijdens uiteenlopende situaties richting te geven. Je hebt geleerd hoe je een klimaat kunt creëren waarin je medewerkers optimaal en prettig functioneren. Je hebt geleerd wat de basisprincipes zijn van leiderschap. Je weet wat je voorkeursstijl van leidinggeven is en welke invloed dit heeft op het team. Je hebt de verschillende stijlen van leidinggeven eigen gemaakt. Je kunt praktische gespreksvaardigheden en diverse gespreksvoeringen toepassen. Je bent in staat een heldere visie, strategie en planning op te stellen.

Toetsmomenten
De opleiding wordt afgesloten met een eind examengesprek

Bewijs van afronding
Na succesvolle afronding van deze opleiding ontvangt u het instituutsdiploma Mbo Persoonlijke Effectiviteit

Kosten: € 1.249,--

Hbo Professionele Salesvaardigheden

Hbo Professionele Salesvaardigheden
(2 maanden - 4 dagdelen)

Deze commerciële training is speciaal ontwikkeld voor startende verkopers. Alle professionele verkoopvaardigheden komen in deze praktijkgerichte training aan bod. De kern van deze training bestaat uit het volledig doorgronden van een professioneel verkoopgesprek. Hierdoor bent u straks in staat om producten en diensten aantrekkelijk aan klanten te presenteren en te verkopen. Van de vaardigheden die u ontwikkelt in deze praktische training zult u uw hele carrière als verkoper veel voordeel hebben.

Doel en inhoud
De training is zeer persoonlijk en richt zich op uw leerdoelen. U geeft van te voren aan wat u wilt leren en wat u lastig vindt. De trainer gebruikt dit bij de voorbereiding van de training. Tijdens de bijeenkomsten wordt relevante theorie behandeld, maar gaat u vooral aan de slag met opdrachten, oefeningen en rollenspelen. Alle oefeningen betreffen het voeren van commerciële gesprekken, zodat dit u steeds makkelijker afgaat. Doordat u in de training veel oefent in realistische situaties, zal toepassing van geleerde vaardigheden in uw eigen dagelijkse praktijk u beter afgaan. Tijdens de training houdt u uw ontwikkeling bij en legt u vast hoe u uw nieuwe vaardigheden in uw werk gaat toepassen.

Programma
De volgende onderwerpen komen aan bod:

- Persoonlijke intake
- Vastleggen leerdoelen
- Persoonlijke ontwikkelvraag
- Voorbereiding
- Inleven in de klant
- De eerste indruk
- Opening van het gesprek
- Begroeting
- Sfeer creëren
- IJs breken
- Aansluiten bij de ander
- Behoeften bepalen van de klant
- Vraagtechnieken
- Actief luisteren
- Herkennen van koopsignalen
- Presenteren
- Aantrekkelijk presenteren product of dienst
- Spreken in klantvoordelen
- Enthousiasme en trots uitstralen
- Afsluiten en nazorg
- Overwinnen van bezwaren
- Vragen om de order
- Afsluiten en afsluittechnieken
- Nazorg
- Toewerken naar vervolgopdracht
- Persoonlijk ontwikkelplan
- Vastleggen ontwikkelstappen
- Persoonlijk actieplan

Aanvangsdatum, projectperiode, studieduur en studiebelasting
De studieduur van deze opleiding bedraagt 2 maanden verdeelt over 2 lesdagen, een intakegesprek en een eindexamengesprek. De studiebelasting van deze opleiding/training bedraagt 48 sbu.

Studierichting en niveau
De training is speciaal ontwikkeld voor verkopers, commercieel medewerkers, buitendienstmedewerkers en accountmanagers. U heeft nog niet eerder een verkooptraining gevolgd.

Dit programma wordt op HBO-niveau verzorgd. Voor dit programma gelden geen specifieke vooropleidingseisen.

Vormen van persoonlijke begeleiding en ondersteuning
Voorafgaand aan deze training vindt een persoonlijke intake plaats. Hierbij worden je persoonlijke leerdoelen in kaart gebracht.

De opleiding/training wordt zowel klassikaal als in een virtual classroom aangeboden. Je kunt dus tijdens de les direct vragen stellen aan de docenten en/of trainers, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten.

De oefeningen en praktische opdrachten worden op individueel niveau scherp geanalyseerd. In een veilige omgeving is de feedback grensverleggend. Ook de deelnemers geven elkaar feedback. Het interactieve, uitdagende karakter en het gebruik van de praktijkgerichte opdrachten maken deze opleiding/training voor u leerzaam en waardevol.

De docent/trainer geeft feedback op en beoordeeld de praktijkopdracht en het personal action plan.

De opleiding wordt afgesloten met een eind examengesprek. In dit gesprek blikt je met behulp van je portfolio en je praktijkopdracht terug, stel je vast waar je nu staat en kijk je met behulp van je personal action plan vooruit naar de toekomst.

Resultaten voor de deelnemer
U verbetert uw commerciële vaardigheden en rendement en u haalt met meer gemak opdrachten en vervolgopdrachten binnen. Daarnaast bent u in staat in te spelen op de behoefte van de klant en bouwt u een professionele relatie op met de klant.

Toetsmomenten
De opleiding wordt afgesloten met een eind examengesprek. In dit gesprek blikt je met behulp van je portfolio en je praktijkopdracht terug, stel je vast waar je nu staat en kijk je met behulp van je personal action plan vooruit naar de toekomst.

Bewijs van afronding
Na afloop van deze training ontvangt u het instituutsdiploma ‘Hbo Professionele Salesvaardigheden'.

Kosten: € 1.349,--